16/6 - vore jävligt bussigt av er (:

Jag skrev ju ett inlägg innan för ett tag sen om att jag skulle sluta skriva här i min blogg. Jag slutade skriva för att det var jävligt tråkigt att skriva i en blogg utan någon speciellt snygg design + att det kanske inte är världens roligaste blogg att sitta och läsa om den har en orginell ful design, ellerhur? Men nu på senaste tiden har jag blivit sugen på att bara slänga in ett inlägg då och då bara för att skriva av mig, så jag tänkte faktiskt börja blogga igen - OM jag får hjälp med en snygg design av någon som förstår sig på sånt (;

Så om det är någon av er som förstår sig på detdär med design och skulle vilja göra en åt mig, varsågod! Jag är öppen för förslag. Vore jävligt bussigt av er iallafall (:
Kontakta mig via msn, [email protected]


haha hittade två supergamla bilder på mig för att jag inte har orkat ta några nya för tillfället då jag sitter helt nyvaken med en fräsig morgonfrilla! Så ni får allt nöja er med dehär två.
/ahmanduss


Kommentarer
Postat av: Nitzz

Kan inte fixa allt, men kanske nåt? ;) Kolla in på min blogg!! ^^

2009-06-27 @ 16:40:33
URL: http://nitzzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0