24/5 - söndag

jag hatar tråkiga jävla söndagar!
vaknade i morse hemma hos hjärtat, alltid lika mysigt att vakna upp bredvid honom! ♥
åkte hem kort efter vi vaknat för att hjärtat skulle spela match i värnamo och han kom hem ikväll med att hans lag tagit hem en vinst, härligt för dem (:
Dagen här hemma som alla andra söndagar har bara varit allmänt trist och chill precis som söndagar brukar vara, oftast iallafall.

haha dagens idag var ju ett sms som jag fick av ett nummer som jag då inte hade i min konaktlista ..
Det var om att någon hade bakat 40 muffins och att om jag var muffinssugen skulle jag bara köra förbi deras hus och ta lite muffins typ från någon Viwi, så passande det smset var till mig då ju när det gällde kakor :D Alla som känner mig vet att jag är galen i kakor och sötsaker överhuvudtaget, ni som inte visste vet iallafal nu.
Iallafall så trodde jag givetvis att det var någon som flippade med mig eftersom det handlade om kakor, men nix jag skickade tillbaks och frågade osv och fick sedan ett svar att det var fel Amanda hon skickat till (; 
aja lite kul var det när det väl hände även om det låter helt lamt nu efteråt när man berättar det här!

have a nice life, cya!  /ahmanduss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0