25/5 - måndag

jag orkar inte skriva långt idag, så skriver kortfattat, gilla läget.
♦ skola 8 - 11 , alltid lika chill som vanligt såklart och har inte mycket kvar i skolan nu, härligt!
♦ sedan blev det glassbåten med två snyggingar som alice och bea, vi hade mycket trevligt! ♥
♦ sedan hem efter det för var tvungen att ut och gå med hunden en liten runda i det fina vädret.
♦ nu ikväll så har det kommit fram att jag har fått kikhosta, så ingen skola för mig imorgon.
nej nu ska jag krypa ner under mitt goa täcke och sova som fan, godnatt!

tog bara en bild på en glass för orkade inte fota glassen vi käkade idag ;o


Kommentarer
Postat av: alice

glassen var mycket god fast jag kladdade ;>

det borde vi göra om :) <3

2009-05-25 @ 23:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0