26/5 - tisdag natt

Klockan är just nu 01.30 och jag har försökt sova sen typ halv tolv ungefär,
men min jävla hosta tar död på mig! + att jag blivit förkyld nu också så näsan är helt igentäppt, huvudvärk och kallsvettas som fan i hela kroppen fast min balkongdörr är helt jävla öppen, vafan är detta för jävla skit att lyckas bli sjuk nu när det snart är sweden rock och sommarlov !? ingen bra skit iallafal.
Fan vad jag gnäller nu, i know, men måste förfan kunna somna och vara frisk till sweden rock! Och lättare blir det ju inte av att jag måste upp till skolan imorgon för att jag måste fixa lite saker som ska vara klart osv, ååhhh sug! :(
 
Nu ska jag iallafall fortsätta med det som jag har försökt med halva natten, att lyckas somna!
godnatt och sov gott era sömntutor som säkert redan ligger och sover asgott nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0