27/5 - onsdag

ni skulle bara veta vad jag och alice sitter och håller inne just nu.

det är en världssjuk sak, en världsstor sak, en aah helt jävla .. hm finns fan inga fler ord,
man bara skrattar åt det varje gång vi tar upp ämnet haha jag lovar alla er där ute att alice och min hemlis hade gjort stor succé där ute bland alla er folk och era små käftar, ni anar bara inte vad vi sitter och håller inne med och vad ni går miste om, HAHA!

jag bara älskar hemlisen och jag älskar att ni aldrig kommer få veta hur mycket ni än vill och det bästa är att  jag vet att ni skulle älskat den! 
jag lovar er, ni anar bara inte... gud detta är bara så jävla sjukt, får fan stort asgarv varje gång.


amanda och alice med sin stora hemlis, ohyes.

Nej nu har jag inte mer ork till att skriva mer i detta lilla inlägg.
Måste plugga lite och annat shit, men jag slänger nog in ett inlägg ikväll!
ahmanduss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0