28/5 - torsdag

Godkväll allihopa! tror jag typ iaf.
blev ingen skola för min del idag heller nej, fortfarande kikhosta kvar + förkylningen,
men får nog bli att man drar till skolan imon iallafall för det är fan inte många dagar kvar av skolan nu!
Sov hos älskling igårnatt tills idag också, alltid lika mys som vanligt hihi ♥
jag älskar min niklas nilsson, han är världens bästa pojkvän :)

Nu ikväll blev det iallfall att man stack och solade med alice.
jävla vilken fet linje man fick efteråt, det innebär att man fick mycket färg och det tycker jag om!
Detta var endå första gången som jag solade nu med alice efter thailand, för färgen jag fick därifrån har liksom gått bort helt nu typ så jag är en blekfis igen och det tycker jag inte alls om.
Men ska iallafall få tillbaks den jävla färgen man hade i thailand! hoppas fan det går.

här ser ni på bild vilken fet linje och färg jag fick idag,
dock suddig bild jag vet, men man ser iaf lite x)


målet är att få tillbaks färgen som jag har på bilden här nedanför,
så brun var man efter thailand :)



/ahmanduss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0