dags för en omgång städning maybe?

Tjenixen alla ni där ute!
Kom precis på att när jag väl tänker efter så behövs mitt rum nog verkligen en omgång städning, det ser ut som mamma brukar säga - ett bombnedslag! Och eftersom jag endå har tråkigt och inget bättre för mig just nu kan jag likagärna ta tag i att snygga till det lite :) Nu måste jag iallafall skynda mig med det, för ska ner till min kära pojkvän om någon timme! ♥

Här kommer tre bilder på hur illa och stökigt det ser ut..
kläder och allt på golven, obäddad säng osv,
jag bjuder verkligen på dessa tre bilder haha fyfan vad illa det ser ut ;o
btw den nallen som ligger på sängen är bara som Prydnad, sover inte med den!






/ahmanduss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0