skaffat blogg precis som alla andra.

hejhopp ja!
Precis som alla andra har jag också skaffat blogg,
ska försöka mig på det och se om det passar mig ;> återstår att se!
Jag vet att det är sjukt fult och jobbigt med så mycket rosa överallt på sidan,
haha det är lite för mycket rosa ohyes, men ah jag ska försöka fixa det snart när jag har tid ;o
så ni får allt stå ut med det ett tag till x)

jaja .. sitter just nu här och ska snart göra mig iordning,
ikväll blir det att man tillbringar sin tid med tre mycket härliga personer :)
det kommer bli massa med mys, film och skitsnack!
nej nu orkar jag inte skriva mer haha har inte tid för den delen heller.

och ahjuste glöm inte att jag är megafjortis, dum i huvudet och lite till ,
för jag sitter och gör narr av mig själv på msn med jenny, ellerhur jenny? :D
nej detdär var så oseriöst det kan bli, haha vissa personer i denna lilla håla är det ju bara så synd om! :)
have a nice life, cya!


Kommentarer
Postat av: jenny

mega fjortis med blogg ju ;) mohaha <33

2009-05-20 @ 17:25:08
Postat av: ;)

connie ;)

2009-05-21 @ 00:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0